Numer postu:#18przez victor89 » Cz 11:38, 30 sie 2012
Uzwojenie stojana często pada, a łożyska wymieniają i tak przy okazji kontroli. U mnie na szczęście od nowości 2004r (166.000km) alternator śmiga, nic się nie dzieje.
FES 3.5 + ELM 327 1.4b. Proxi/osiowanie, kasowanie błędów itp.
Numer postu:#22przez Elfalk » Cz 22:11, 30 sie 2012
Odkąd mam samochód to przy 120kk coś się przytrafiło a co było wcześniej trudno się wypowiadać bo mnie przy tym nie było Ale ASO sobie nie poradziło z usterka z alternatorem nie wykryli usterki dla nich było wszystko ok a samochód nie palił
Numer postu:#24przez zamberek » So 10:11, 01 wrz 2012
Ja mam samochód od 50kkm więc nie wiem czy wcześniej był wymieniany czy nie. Teraz jest 90kkm i nadal ten sam, tylko jak dostanie obrotów (do odcinki) to śmierdzi spod machy...domyślam się że jest to altek
Numer postu:#27przez menesz1974 » Pn 20:13, 03 wrz 2012
2004 68tys i dalej smiga
menesz1974 Potrzebujesz pomocy a jesteś w mojej okolicy, pomogę: holowanie, kawa,herbata,internet Nie doradzam bo się nie znam, jedynie opisuję co mi się przydarzyło.
Numer postu:#28przez Worczynski » N 22:01, 28 paź 2012
Worczynski napisał(a):Pierwszy wytrzymał 5000km, drugi już 80000km
Zbyt radośnie się pochwaliłem, drugi alternator wyszedł dziś, zadymiło, zaczęło pachnieć wędzonym paskiem i amen. Pytanie za 100 pkt, czy istnieje jakiś zamiennik magnetti marelli? Bo trzeci raz nie chciałbym wtopić