Numer postu:#4 przez arnold » Pt 19:02, 31 sie 2018
Tak, ale widać na manometrze jak rośnie i jaka jest to wartość, a nie tylko że sprężyna się ugięła i rozwarła styk do masy. Sam olej, może być ciut gorszy i płynie w wysokich temperaturach, może być rozpuszczona benzyna cokolwiek.
Numer postu:#9 przez arnold » Wt 18:46, 04 wrz 2018
To tylko hipoteza. Jak olej się nie ma o co "oprzeć" to nie zbuduje ciśnienia na wolnych żeby ugiać sprężynę w czujniku. To jak przytykanie kranu palcem. Jedynie kto może Ci to zdiagnozować to mechanik w warsztacie. Tak samo zużyta pompa (raczej na pewno powinna przeżyć resztę silnika) lub niedomknięty zawór regulacji ciśnienia oleju.
Numer postu:#10 przez jakubbi » Pn 21:02, 10 wrz 2018
Zacznij od wymiany filtra oleju. Raz tak miałem, na wolnych lampka się.świeciła, po wymianie filtra z sędziszowa na filtrona problem znikł.definitywnie.
Numer postu:#11 przez przemeks19 » Pt 23:23, 15 mar 2019
Podpinam się do tematu..... Mi się zapala kontrolka oleju na wolnych obrotach ale tylko na zimnym silniku.... Jak chwilę pochodzi to się nie zapala... Co może być??
Numer postu:#12 przez adam1965 » So 10:21, 16 mar 2019
Ja bym pomierzył ciśnienie oleju tak dla pewności. Szczególnie w tych warunkach w jakich to występuje. Może być tak że zaworek ciśnieniowy się blokuje jak dłużej postoi a potem od temperatury i od drgań silnika wraca na swoje miejsce. Powinno być na zimnym ok. 4 bary. Potem na rozgrzanym przy 4 tys. obr. też 4 bary.