jarjar82 napisał(a):Czy ktoś mógłby dokładniej przybliżyć procedurę demontażu tej cewki (w celu wymiany oringu) Widzę od jakiegoś czasu że ''moczy" się wtym miejscu silnik. Podejrzewałem że może źle wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów :/
Pokrywkę zaworów trzymają 4 śruby - widoczne po zdjęciu puchy filtra powietrza.
Dodatkowo odkręcałem 1 śrubę jakiegoś uchwytu przewodu przy obudowie rozrządu - w okolicach bagnetu oleju, oraz 1 śrubę z obudowy rozrządu "z boku" silnika, wszystkie śruby pod klucz 10.
Ja dodatkowo zeszlifowałem 4 stopki pokrywy o 1,5mm, lepiej dolega i pokrywę i uszczelkę posmarowałem silikonem temperaturo i olejo odpornym
Manual z zapożyczony ze stronki klubowej IKP:
Manual przy okazji regulacji zaworów:
http://www.punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/29
*trzeba odpiąć kable?
nic nie trzeba odpinać
*położenie trzech śrub ?
marco80 napisał(a):miałem to samo w P2 FL potwierdzam że silikon wysokotemperaturowy załatwia sprawe a co do pokrywy to można jeszcze lekko spiłowac stopki pokrywy tylko trzeba to zrobić równo
jarjar82 napisał(a):
Pipper dzięki za linka !
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości