Numer postu:#4 przez Bohdan » So 0:40, 02 lut 2019
Uszczelka, jak każda inna miała prawo się wypalić.
Co ciekawe są to dwie uszczelki ( jedna obejmuje dwa kanały wydechowe ).
Zerwanie śrub łatwo sprawdzić ( spróbuj odkręcić je delikatnie ) chociaż z doświadczenia wiem, że prędzej się szpilki wykręcają z bloku silnika - sprawdź, to nic nie kosztuje ).
A trzeba pamiętać, że kolektor wydechowy jest sztywno połączony z drgającym silnikiem, połączenia śrubowe są podatne na odkrecanie przy wibracjach więc nie rozumiem Twojego zdziwienia, że moglo się tak stać.
Po parunastu latach ciągłego nagrzewania się i studzenia uszczelka miała prawo się wypalić ( no chyba że bylo przegrzane, mógł się kolektor przykrzywic, ale to zawsze można łatwo na stole zmierzyć jakimś liniałem - i łatwo zplanowac i zamontować ponownie )
Mam nadzieję, że pomogłem. Jak rozwiążesz problem, podziel się z nami wynikiem.
Pozdrawiam Bohdan
Wszystkie części do Pandy 1.2/1.1 !
(Sprzedaje na części cały samochód.)
Zapraszam na PW !
Mini Cooper 2003 1.6 PB OFF
Seat Leon 2007 1.9 TDI OFF
Fiat Panda 2006 1.2 PB + LPG ON
Fiat Panda 2007 1.1 PB + LPG. ON