Mariusz, a Ty masz sprzęgło hydrauliczne, czy na lince?
Krzysiek, wiesz, że sprzęgło hydrauliczne też trzeba wciskać?
A tak na serio - teoretycznie da się przerobić. Pytanie jak wygląda różnica w grodzi EU vs. UK. Pandy EU, mogą nie mieć dostosowanej grodzi do montażu siłownika hydraulicznego (pompki) pod pedałem sprzęgła. To jest tylko mój domysł, więc warto by było to zweryfikować. Natomiast z przeróbek, jakie by trzeba było zrobić, to:
- wymiana pedału sprzęgła na taki od MultiJet'a wraz z siłownikiem,
- wymiana łapy na skrzyni na taką pod wysprzęglik hydrauliczny,
- wymiana mocowania linki na skrzyni na mocowanie wysprzęglika,
- wymiana serwa hamulca (albo zbiorniczka płynu - nie pamiętam skąd w Pandzie się bierze płyn hamulcowy do sprzęgła) na takie z wyjściem płynu hamulcowego do układu sprzęgła- tu by trzeba było podpytać posiadaczy angielskich Pand,
- zakup wszystkich przewodów, które są potrzebne do poskładania tego bajzlu, w dodatku - najlepiej - nowych, żeby stare nie padły po chwili i żebyś nie stracił hamulców.
Pytanie jeszcze czy da się dostać takie przewody, które przypasują do wersji EU. Nie jestem pewny, ale chyba w 100HP EU jest sprzęgło hydrauliczne, więc może coś w tą stronę by trzeba było pokombinować.